نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

بحران در اردوگاه تراکتور و رقیب عربستانی| النصر به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کند؟

  • کد خبر: ۶۶۹۰۹
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
بحران در اردوگاه تراکتور و رقیب عربستانی| النصر به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کند؟
درحالیکه دو تیم تراکتور و النصر عربستان باید در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر بروند، هر دو تیم با بحران‌های عجیبی دست و پنجه نرم می‌کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال تراکتور گرچه موفق شد به شکلی دراماتیک از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی صعود نماید، اما همچنان در حواشی غوطه‌ور است و مشخص نیست چرا زنوزی دیگر از تیمش حمایت نمی‌کند.

شب گذشته بازیکنان این تیم در اقدامی هماهنگ، متنی را در صفحات خود در اینستاگرام منتشر کردند که نشان از بحران در تیم اول شهر تبریز دارد. آنها مدعی هستند با گذشت دو ماه از سال جدید، همچنان دریافتی‌هایشان به نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر بازمی گردد و علیرغم وعده‌هایی که مالک باشگاه و مسئولان شهری و استانی داده‌اند، هیچ پولی دریافت نکرده‌اند.

هرچند بازیکنان از شرایط خود به شدت گلایه دارند، اما رییس هیات مدیره تراکتور شرایط را در این تیم بسیار مطلوب توصیف می‌کند و می‌گوید کسی که اعتراض کرده از بیرون خط گرفته و نمک‌نشناس است!

او مدعی شده: میانگین پرداختی به بازیکنان بین ۶۰ الی ۷۰ درصد است، این درحالی است که تیم تهرانی صدرنشین لیگ‌برتر، اخیراً میزان پرداختی خود را به ۴۰ درصد رسانده است.
 
نکته جالب توجه اینکه به نظر می رسد برخلاف گفته‌های رییس هیات مدیره تراکتور، آنچنان هم وضعیت تیم تبریزی نرمال نیست، زیرا به تازگی تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه استعفا کرده‌اند.
 
در آن سو اما وضعیت النصر عربستان نیز پیچیده شده و مشخص نیست چرا آنها که از جمه تیم‌های متمول خلیج فارس هستند، هم درگیر مسائل حاشیه‌ای شده اند.
 
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور نامه تهدیدآمیزی به باشگاه النصر فرستاد و مهلت ۵ روزه به این باشگاه شهر ریاض داد تا مطالبات عبدالله آل سالم مهاجم سابقش را پرداخت کند.

باشگاه النصر به دلیل شرایط مالی بحرانی به فدراسیون فوتبال عربستان نامه زد و خواهان مهلت یک ماهه برای پرداخت مطالبات مهاجم سابقش شد.

این مهاجم سابق النصر مبلغ ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال سعودی (۳۳ میلیارد تومان) از باشگاه شهر ریاض طلب دارد. در صورت عدم پرداخت این مبلغ در طی ۵ روز آینده محرومیت، سقوط به دسته پایین‌تر یا کسر امتیاز در انتظار النصر است.

النصر رقیب تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->